Betalen

Betalen

De eerste keer dat je als bedrijf iets bij ons koopt kun je alleen via iDeal betalen. Als je de eerste keer hebt betaald via iDeal komt daar als tweede optie op rekening betalen bij.

Wij willen onze tijd en energie stoppen in onze klanten zo goed mogelijk bedienen met vertrouwde en nieuwe kwaliteitsmaterialen voor prettige prijzen. Niet in debiteurenbeheer. Daarnaast hebben wij als ondernemers de afgelopen vijfentwintig jaar ervaren dat wij doordat we onze rekeningen razendsnel betalen, ons dat tijd scheelt en onze relatie met onze leveranciers zo goed is dat ze graag iets extra’s voor ons doen. Daar kunnen onze klanten van meeprofiteren.

Onze filosofie is dat als je iets koopt je toch moet betalen. Dus dan kun je het net zo goed meteen doen. Maar als jij daar anders over denkt of vooruitbetalen in jullie bedrijf niet kan en je liever op rekening koopt, kan dat als vaste klant uiteraard ook.

iDeal is voor Nederlandse webwinkels de snelste en goedkoopste online betaalmethode. Daarom ontvang je bij een voorafbetaling met deze betaalmethode 3% korting.

Kies je voor betalen met iDeal? Dan word je doorgestuurd naar een nieuwe pagina van onze betaalpartner Mollie. Zij verzamelen alle online betalingen voor ons. Hun naam zie je dus staan in de omschrijving. Alle informatie die je vanuit deze pagina verzendt wordt versleuteld en is veilig. En als je wilt ontvang je meteen een betaalbevestiging per e-mail.

Omdat praktisch elk Nederlands bedrijf kan betalen via iDeal en de kosten die creditcardmaatschappijen en Paypal rekenen aan webwinkels hoog zijn, hebben wij niet voor deze betaalwijze gekozen.

Als vaste klant kun je in onze webwinkel bestellingen van minimaal €100 op rekening kopen. Dat betekent dat je eerst de producten ontvangt en daarna betaalt. Na ontvangst van je bestelling heb je dan 14 dagen om te betalen. Let erop dat je het order- en factuurnummer altijd bij je betaling vermeldt. Anders kunnen wij de betaling niet herkennen.

Om gebruik te maken van betalen op rekening heb je een account nodig. Bovendien moet je vanuit jouw account eerst minimaal één succesvolle bestelling afgerond hebben met iDeal. Dat is omdat graag weten met wie we zaken doen voordat we iemand op rekening laten kopen. Als het binnen jouw bedrijf niet mogelijk is om een andere betaalmethode dan “betalen op rekening” te gebruiken, neem dan aub even telefonisch contact met ons op.

Lukt het niet om te betalen op rekening? Dat kan een van de volgende redenen hebben:

  • het totaalbedrag van je bestelling (minimaal € 100 excl. btw)
  • het aantal bestellingen dat je eerder bij ons geplaatst hebt
  • een of meer facturen die nog niet zijn betaald
  • een van je facturen is overgedragen aan een incassobureau
  • de kredietwaardigheid van jouw/jullie bedrijf

Heb je de indruk dat een betaling is geweigerd? Controleer dan eerst of de betaling niet toch is afgeschreven van je rekening. Is dit niet het geval? Controleer dan of je alle gegevens juist hebt ingevuld.

Lukt betalen nog steeds niet, neem dan aub even contact op met ons op.