Retourneren

Retourneren

Ben je niet tevreden met onze producten? Of is (een deel van) je bestelling kapot of onvolledig bezorgd? Dan vinden wij dat vooral voor jou vervelend. Zolang je er geen gewoonte van maakt om spullen terug te sturen, mag je bij ons binnen 14 dagen gratis retourneren. Wij betalen dan ook de verzendkosten van je retourzending.

Bij retourneren geldt wel dat je ons retourproces moet volgen en dat de producten ongebruikt en onbeschadigd moeten zijn en (voor zover van toepassing) in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking moeten zitten. Retourzendingen zonder vooraf aangevraagd retournummer kunnen wij helaas niet verwerken.

Ben je niet tevreden over een of meer bestelde producten? Stuur dan een mail naar retouren@podonova.nl. Vermeld daarin je ordernummer, welk product of welke producten je wilt retourneren en waarom je niet tevreden bent. Wij sturen je dan binnen enkele dagen een retournummer en de juiste informatie zodat wij jouw retour snel en juist kunnen verwerken.

Verpak wat je retour wilt sturen in onze oorspronkelijke verpakking of gebruik een andere stevige verpakking. Zet het retournummer dat je van ons hebt ontvangen op de buitenkant van je verpakking en stuur het naar:

Podonova.nl
Kraaivenstraat 23-10
5048AB  Tilburg

Zodra wij je retour hebben ontvangen, beoordeeld en verwerkt, krijg je van ons een creditfactuur en storten we binnen 14 dagen het betaalde bedrag terug op de bankrekening van je bedrijf.

Het is al vervelend genoeg om iets terug te moeten sturen omdat het niet goed is. Daarom nemen wij de ook de verzendkosten van je retour voor onze rekening.

Na ontvangst van je retour controleren we of die aan onze voorwaarden voldoet. Als dat zo is sturen we je een creditfactuur voor jouw en onze administratie. Binnen 14 dagen daarna wordt de betaling op je rekening gestort.