Retourneren

Retourneren

Ben je niet tevreden met onze producten? Of is (een deel van) je bestelling kapot of onvolledig bezorgd? Dan vinden wij dat vooral voor jou vervelend. Zolang je er geen gewoonte van maakt om spullen terug te sturen, mag je bij ons binnen 14 dagen gratis retourneren. Wij betalen dan ook de verzendkosten van je retourzending.

Bij retourneren geldt wel dat je eerst even moet laten weten (telefonisch of per mail) dat je iets wilt retourneren én dat de producten ongebruikt, niet versneden en onbeschadigd moeten zijn en (voor zover van toepassing) in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking moeten zitten. Retourzendingen zonder vooraf aangevraagd retournummer kunnen wij helaas niet verwerken.

Ben je niet tevreden over een of meer bestelde producten? Je kunt via ons retourportaal https://podonova.shipping-portal.com/rp/ je retour aanmaken. Hierin kun je aangeven welk product of welke producten je wilt retourneren en waarom. Podonova beoordeelt je retour aan de hand van de ingevulde gegevens. Bij goedkeuring ontvang je een verzendsticker om je retour op te sturen of af te laten halen. Verpak wat je retour wilt sturen in onze oorspronkelijke verpakking of gebruik een andere stevige verpakking.

Zodra wij je retour hebben ontvangen, beoordeeld en verwerkt, krijg je van ons een creditfactuur en storten we binnen 14 dagen het betaalde bedrag terug op het door jou gebruikte bankrekening.

Het is al vervelend genoeg om iets terug te moeten sturen omdat het niet goed is. Daarom nemen wij de ook de verzendkosten van je retour voor onze rekening.

Na ontvangst van je retour controleren we of die aan onze voorwaarden voldoet. Als dat zo is sturen we je een creditfactuur voor jouw en onze administratie. Binnen 14 dagen daarna wordt de betaling op je rekening gestort.